Monday 30 March 2009

Sanze Blog


She is Sanze, and said: - "I'm a weird girl. I'm straight forward, i'm crazy, but i care about others opinion. That's all i know about myself. Other side of mine? Do u mind to tell me? 我是个奇怪的女生,我喜欢我行我素,我的想法都很疯狂,但是我介意别人对我的看法。关于我,我只懂那么多。其他有关我的另一面,你介意来告诉我吗?"

No comments: