Saturday 14 February 2009

Gabby Blog


She is Gabby
"Happy Garden ,somewhere near Kuchai Lama, Kuala Lumpur, Malaysia
我很坏蛋,我喜欢吃喝玩乐,自大,懒惰,喜欢讲废话,爱读书但又怕考试又懒惰温习,所以我 的成绩麻麻而已,不过ACCA多辛苦都好我一定要完成至少Pt2哦...有时我会发明星梦,无可否认我是典型的自峦狂...Im so regret that i no take Bahasa Cina in my PMR and SPM...if not my Bahasa Cina writing in BabyGabby will be more meaningfull...最近我迷上了飞轮海的炎亚轮,他好cute."

No comments: