Monday 19 January 2009

kathryn keok Blog


She said: -
"我是一位样貌不美的女生!自认脑袋不好,不聪明的女生!可是就是有不服输的性格! 现在出来工作就想快点赚多点钱让我两个弟弟可以好好的读书! 让我爸妈不用那么辛苦!可让他们过的好日子!不需要在为钱而烦!这可能我是因为我家中的长女也是最大的关系吧"

She is kathryn keok.

I am disagree she comment herself not pretty. As a human, not only the feature must be pretty, the right behaviour of individual much more important.

No comments: